Twitter

2010.05.08. 16:47

Egy kicsit igazgattam ma a blogomat, hátteret cseréltem, húzogattam a dobozokat: berendezkedtem. Ennek eredménye a Twitter doboz is, ami az oldal jobb szélén kapott helyet. A kódot a Twitter generálja egy webes wizzard segítségével, egyszerűbb, mint a Dreamweaver.

Modernizálódás közben ráakadtam még egy gyöngyszemre, egy 3rd party megoldás, mely egyszerűbbé teszi a tweet-ek írását. Mostantól ha szeretnél az egyik bejegyzésemről írni, nincs más dolgod, mint az oldal alján lévő linket kattintani.

A bejegyzés trackback címe:

https://lapozgatas.blog.hu/api/trackback/id/tr811984049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása