Otthonteremtés

2010.05.07. 15:22

Bár másféle költözést terveztünk, úgy tűnik, hogy be kell érnem egy új domain-nel és tárhellyel. Az elkövetkező postokhoz már működő minta-oldalakat is fogok feltenni, melyek a http://lajthabalazs.com oldalon lesznek elérhetőek. Egyenlőre az új hon-lap nagyon csupasz, tervben van egy Drupal alapú portál.

A Drupal-t most fogom elkezdeni harmadszor. Először nem értettem, és már az adminisztrációval elakadtam. Nem vagyok büszke rá. Második nekifutásra már sikerült látrehoznom egy kifogástalanul működő oldalt a saját gépemen futó xampp-on, és hála a támogatás vagy jómagam fejlődésének elindultam a tudás útján. Aztán idő hiányában meg is álltam. Talán harmadjára nagyobb lendületet véve végre sikerül elindítanom egy rendes oldalt.

Ma Tömegkiszolgálás házit csináltam, és elkezdtem a kutatást, úgyhogy a webezéssel nem haladtam, és hétvégén Nagy Eltérésekkel fogok foglalkozni, úgyhogy egy ideig pihen a blog, ahogy számoltam max 1 olvasóm lehet, tőle elnézést kérek, hogy 2-3 napra utánpótlás nélkül marad, remélem, feltalálja magát, nagy az Internet.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lapozgatas.blog.hu/api/trackback/id/tr931981894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása